Ayniyat
Fakültemizin proje kapsamında alınan demirbaş ve sarf malzeme alımlarında (BAP proje , TTM Teknoloji Transfer Merkezi Vb.) Ayniyat işlemlerinin sağlıklı yapılabilmesi için aşağıda belirtilen hususlara göre hareket edilmesi gerekmektedir.
1-Ayniyat bürosu tarafından ilgili öğretim üyelerinin aldıkları sarf malzemelerin sisteme girişinin yapılabilmesi için ürünün cinsini, miktarını ve markasını belirten örnekteki gibi firma teklifinin excel formatında hazırlanması ve Taşınır Kayıt yetkilisine e-posta yoluyla (hasandem@istanbul.edu.tr) teslimattan en az bir gün önce gönderilmesi gerekmektedir.
2-Demirbaş alımlarında ise ürünün teknik özelliklerinin detaylı bir şekilde açıklandığı örnekteki gibi firma teklifinin yine excel formatında hazırlanması ve Taşınır Kayıt yetkilisine e-posta yoluyla (hasandem@istanbul.edu.tr) teslimattan en az bir gün önce gönderilmesi gerekmektedir.
3-Firma tarafından malzemeler ilgili öğretim üyesine teslim edildikten sonra, öğretim üyesi muayene ve kabul işlemlerini başlatır.(muayene raporu vb.hazırlanır.)
4-Demirbaş ürünler teslim edilirken taşınır kayıt yetkilisi tarafından fiziksel olarak görülmesi ve bunun ilgili öğretim üyesi tarafından sağlanması gerekmektedir.
5- 1 ve 2 No’lu adımların zamanında yapılabilmesi için Öğretim Üyesi tarafından en az bir gün önce Taşınır Kayıt Yetkilisinin (hasandem@istanbul.edu.tr) bilgilendirilmesi sağlanmalıdır.
6-Muayenesi yapılan malzemelerin faturası ilgili firma tarafından Ayniyat bürosuna taşınır işlem fişlerinin hazırlanması için getirilmelidir.
7-Ayniyat Bürosu sisteme girişi yapılan fatura ve taşınır işlem fişlerini firmaya teslim ederek ilgili birime (BAP, TTM vb) gönderilmesini sağlar.