Ayniyat

Fakültemizin proje kapsamında alınan demirbaş ve sarf malzeme alımlarında (BAP proje , TTM Teknoloji Transfer Merkezi Vb.) Ayniyat işlemlerinin sağlıklı yapılabilmesi için aşağıda belirtilen hususlara göre hareket edilmesi gerekmektedir.

1-Ayniyat bürosu tarafından ilgili öğretim üyelerinin aldıkları sarf malzemelerin sisteme girişinin yapılabilmesi için ürünün cinsini, miktarını  ve  markasını belirten örnekteki gibi firma teklifinin excel formatında hazırlanması ve  Taşınır Kayıt yetkilisine e-posta yoluyla  (hasandem@istanbul.edu.tr) teslimattan en az bir gün önce gönderilmesi gerekmektedir.

2-Demirbaş alımlarında ise ürünün teknik özelliklerinin detaylı bir şekilde açıklandığı örnekteki gibi firma teklifinin yine excel formatında  hazırlanması ve Taşınır Kayıt yetkilisine e-posta yoluyla  (hasandem@istanbul.edu.tr) teslimattan en az bir gün önce gönderilmesi gerekmektedir.

3-Firma tarafından malzemeler ilgili öğretim üyesine teslim edildikten sonra, öğretim üyesi muayene ve kabul işlemlerini başlatır.(muayene raporu vb.hazırlanır.)

4-Demirbaş ürünler  teslim edilirken taşınır kayıt yetkilisi tarafından fiziksel olarak görülmesi ve bunun ilgili öğretim üyesi tarafından sağlanması gerekmektedir.

 5- 1 ve 2 No’lu adımların zamanında yapılabilmesi için  Öğretim Üyesi tarafından  en az bir gün önce Taşınır Kayıt Yetkilisinin  (hasandem@istanbul.edu.tr) bilgilendirilmesi sağlanmalıdır.

6-Muayenesi yapılan malzemelerin faturası ilgili firma tarafından Ayniyat bürosuna taşınır işlem fişlerinin hazırlanması için getirilmelidir.

7-Ayniyat Bürosu  sisteme girişi yapılan fatura ve taşınır işlem fişlerini  firmaya teslim ederek ilgili birime (BAP, TTM vb) gönderilmesini sağlar.